BUSCH-JAEGER PROSERVICE-PORTAAL: EERSTE HULP BIJ VRAGEN OVER SLIMME VERLICHTING

Door Busch-Jaeger
7 april 2023
Busch-Jaeger

Wat als uw klant om een aanpassing vraagt in de slimme LEDVANCE verlichting? Het ProService-portaal helpt u als installateur én uw klant.

  

Busch-Jaeger Pro-Service-portaal

Maakt uw klant gebruik van de slimme verlichting van LEDVANCE SMART+WIFI? Deze producten zijn compatibel met het slimme huisbesturingssysteem Busch-free@home®. Uw klant kan de LEDVANCE-producten eenvoudig bedienen met wandschakelaars en bedieningspanelen van Busch-Jaeger.

Integratie in Busch-free@home®

Hebt u de SMART+WIFI-lampen en -armaturen via de LEDVANCE App met de router verbonden en vervolgens via het myBUSCH-JAEGER-portaal geïntegreerd in het Busch-free@home® systeem en heeft u de verlichting van de klant helemaal naar wens ingesteld? Dan is het gebruik een fluitje van een cent. Toch kan het gebeuren dat uw klant na een tijdje die ene scène toch niet prettig vindt. Of dat de klant per ongeluk een scène heeft gewist. Of er volgt een functie-update. Als de klant er zelf niet uitkomt, zal deze u bellen voor een oplossing. Met het ProService-portaal is hulp nabij!

Makkelijk: bediening op afstand

Via het ProService-portaal van Busch-Jaeger heeft u direct toegang tot het systeem van uw klant en kunt aanpassingen en wijzigingen direct doorvoeren. U kunt aanvragen zo sneller en efficiënter afhandelen. Prettig voor u en voor de klant, want dit scheelt (reis)tijd en kilometers. Mocht het toch nodig zijn om naar de klant toe te gaan, dan heeft u dankzij het ProService-portaal vooraf inzicht.

Vast tarief voor service?

Via het ProService-portaal van Busch-Jaeger heeft u direct toegang tot het systeem van uw klant en kunt aanpassingen en wijzigingen direct doorvoeren. U kunt aanvragen zo sneller en efficiënter afhandelen. Prettig voor u en voor de klant, want dit scheelt (reis)tijd en kilometers. Mocht het toch nodig zijn om naar de klant toe te gaan, dan heeft u dankzij het ProService-portaal vooraf inzicht.

Zo eenvoudig werkt het

Zelf aan de slag met het Pro-Service-portaal?

  1. Registreert u zich op het ProService-portaal met uw bestaande myBUSCHJAEGER-inloggegevens.
  2. Geef uw medewerkers via een uitnodigingsmail toestemming om het ProService-portaal te gebruiken. Als beheerder kunt u alle geregistreerde medewerkers bekijken en ze aan individuele eindklanten toewijzen.
  3. Nodig bewoners per e-mail uit om te profiteren van de onderhoudsdienst op afstand. Zodra de klant de uitnodiging heeft geaccepteerd, verschijnen de toegangsgegevens van het systeem van de klant in het ProService-account.
  4. Heeft de klant via de Busch-free@home® APP next toestemming gegeven, dan kunt u 24 uur lang via het bij het systeem van uw klant om aanpassingen of een update door te voeren. Na 24 uur wordt de toegang automatisch geblokkeerd.

Hier vindt u meer informatie over LEDVANCE en het ProService-portaal.

Ontdek Busch-Jaeger Busch-free@home