CONTRACTEN VOOR TWINTIG UITZENDKRACHTEN TECHNISCHE UNIE

Door Technische Unie
10 september 2021

In juli en augustus 2021 heeft Technische Unie twintig uitzendkrachten vanuit haar distributiecentra een contract aangeboden. Dit om de continuïteit van de werkzaamheden te waarborgen en de betrokken uitzendkrachten te belonen voor hun inzet. Vanuit de twintig nieuwe collega’s en de rest van de organisatie is zeer positief op dit nieuws gereageerd. 

'De juiste persoon op de juiste plek'

Melanie Faber, HR Adviseur: “De juiste persoon op de juiste plek is een van de pijlers van het HR-beleid van Technische Unie. Wat telt is wat iemand kan en wil. Op basis van competenties, talenten en ambities, wordt bepaald of iemand in dienst wordt genomen, promotie kan maken, enzovoorts.

Vanuit dit beleid hebben we in de afgelopen zomer verschillende uitzendkrachten die zijn ingeleend via Olympia en Randstad een contract kunnen aanbieden: acht vanuit DC Strijen en twaalf vanuit DC Alphen. Meer contracten zijn inmiddels in voorbereiding.”

'Duurzame relaties met medewerkers'

Angelo Schraauwen, manager DC Alphen: “Bij Technische Unie draait veel om duurzaamheid, zo ook om duurzame relaties met onze medewerkers. Van oudsher investeren wij veel in personeel en vinden wij het belangrijk om te werken met veel personeel onder Technische Unie-contract. Dit om onze kwaliteit te borgen en onze cultuur te behouden. Om die reden heeft Technische Unie al sinds jaar en dag zo’n 80% van haar personeel onder contract, dat deden we in slechte economische tijden en dat zullen we blijven doen. Ook voor mensen die vanuit een flexcontract starten bij ons is er perspectief. Jaarlijks bieden wij goed functionerende uitzendkrachten een contract aan, om zo onze vaste populatie op pijl te houden. Zo ook dit jaar, waarbij ik trots ben dat we weer nieuwe Mogelijkmakers hebben kunnen vastleggen.

Ik wil alle betrokkenen van harte feliciteren met dit nieuws en natuurlijk veel succes wensen.”

De personen op de foto komen niet voor in dit nieuwsbericht. 

meer over...