25.000 VOLGERS OP LINKEDIN? HET KOMT DOOR ONS LOGO

Door Maarten Jansen
14 juni 2021

Op LinkedIn heeft Technische Unie haar 25.000e volger mogen verwelkomen. Onze pagina deelt dagelijks nieuws en is naast huismagazines Technoscoop en Toppers, onze e-mailnieuwsbrieven, website en andere social media-kanalen van Technische Unie een vaste bron van informatie voor professionals in installatie en industrie. 

LinkedIn hét B2B-kanaal

Als kanaal voor zakelijke communicatie geniet LinkedIn bij veel professionals de voorkeur boven andere social media. De discussie is er (bijna) altijd professioneel. Het LinkedIn-netwerk is commercieel, maar niet té. Je tijdlijn levert waarde op - je steekt er regelmatig iets van op. En de technische ontwikkelingen gaan er snel, waardoor steeds nieuwe mogelijkheden beschikbaar zijn. Zo is Cover Video recent geïntroduceerd en een welkome aanvulling op de persoonlijke profielen op LinkedIn. 

LinkedIn en ons logo

Het Technische Unie-logo is een van de redenen waarom wij ons als technische groothandel als een vis in het water voelen op LinkedIn. Drie verbonden cirkels, de zogenaamde 'schakel', zijn daarin zichtbaar. Zij geven aan hoe wij onlosmakelijk zijn verbonden met de markt: leverancier / groothandel / klant. Die verbondenheid vertaalt zich door op LinkedIn. Als bedrijf en 'Mogelijkmakers' delen we actief onze kennis en zoeken we voortdurend de samenwerking op. Maar ook onze collega's zijn dagelijks aanwezig op LinkedIn, om mee te denken, te helpen en nieuwe connecties aan te gaan. 

Méér van Technische Unie op LinkedIn

Naast de Technische Unie-bedrijfspagina zijn vanuit Technische Unie vijf showcasepagina's actief, voor specifieke onderwerpen: 

Deze pagina's worden bijgehouden door de specialisten van Technische Unie, zij spreken uw taal en stellen die onderwerpen aan de orde die op uw vakgebied van belang zijn. Dus zeker de moeite waard om te volgen!

Andere pagina's om in de gaten te houden, als u interesse heeft in Technische Unie: