DIGITALE TRANSITIE EN ORGANISATIE-VERANDERING GAAN RICHTING DE EINDSTREEP

Door Technische Unie
2 mei 2022
Technische Unie

Binnenkort rondt Technische Unie haar digitale transformatie en organisatiewijziging af. Belangrijk, met het oog op toekomstige processen en samenwerking. Inmiddels zijn de meeste aanpassingen doorgevoerd en raken we steeds meer vertrouwd met de mogelijkheden van de nieuwe systemen. Hiermee zetten we alles op alles om u nu en in de toekomst het bekende Technische Unie-gevoel te geven.

Tijd om vooruit te kijken. Maar niet zonder dat we u hebben bedankt – voor uw geduld in de afgelopen periode en voor de prettige samenwerking

Digitale transformatie

Op dit moment zijn verschillende IT-projecten afgerond. Systemen zijn aangepast, om een stevige basis te bieden aan toekomstige processen en samenwerking. Sommige veranderingen zijn alleen achter de schermen zichtbaar, zoals voorraadbeheer in de servicecentra en ons klantregistratiesysteem. Andere zaken merkt u rechtstreeks. Zo zorgt onze nieuwe telefooncentrale ervoor dat onze medewerkers altijd op de hoogte zijn van de meest up-to-date klantinformatie. Onze website wordt continu verbeterd, binnenkort worden verschillende pagina's bijvoorbeeld van een nieuw uiterlijk voorzien. Ook wijzigt de zoekmachine, om producten nog beter vindbaar te maken. En onze pakbon is recent opnieuw aangepast, na feedback van klanten. De schaarste in de markt lossen wij hiermee niet op, maar de nieuwste versie van de pakbon vertelt u wel duidelijk welke naleveringen wanneer hebben plaatsgevonden.

Bedankt voor het meedenken!

De kracht van samenwerking

Naast de digitale transformatie heeft Technische Unie in de afgelopen periode een organisatieverandering doorgemaakt.

Clusterorganisatie Technische Unie

Onze 28 verkoopkantoren en 36 servicecentra zijn met elkaar verbonden in regionale clusters. Zo is Technische Unie optimaal bereikbaar en beschikbaar voor u als gewaardeerde klant. 

Binnen de clusters benutten we aanwezige kennis en talent van onze specialisten en de ondersteuning van onze customer servicemedewerkers maximaal. Door deze intensieve samenwerking kunnen wij u nog beter van dienst zijn – op werkdagen zelfs tot 19.00 uur ’s avonds. 

Clusterorganisatie Technische Unie

Customer Service

De introductie van customer service speelt onze binnendienst vrij voor inhoudelijke vragen. Algemene vragen over facturen, leveringen, etc. worden opgepakt door goed opgeleide customer service-medewerkers. Heeft u een specifieke vraag? Dan verbinden wij u graag door met onze binnendienst.

Inspiratiecentra

Op verschillende locaties hebben we in de afgelopen jaren plekken ingericht waar kennis en noviteiten voor u toegankelijk worden gemaakt: 

  • Inspiratiecentrum Duurzaamheid in Zwolle
  • Inspiratiecentrum Smart Industry in Eindhoven
  • Inspiratiecentrum Smart Building in Utrecht

Als bezoeker ervaart u hier hoe slimme techniek ervoor zorgt dat gebouwen zich aanpassen aan de situatie en gebruiker. Slimme techniek in de meest brede zin van het woord.

 

Bedankt!

Technische Unie is en blijft volop in ontwikkeling. Een optimale klantervaring vanuit een moderne organisatie staat daarbij voorop. We leren de mogelijkheden van onze nieuwe systemen steeds beter kennen en raken er steeds vertrouwder mee. Hiermee zetten we alles op alles om u nu en in de toekomst het bekende Technische Unie-gevoel te geven.

Daarbij beseffen we dat u door de veranderingen misschien niet altijd het vertrouwde Technische Unie-gevoel hebt gekregen. Om die reden willen we u graag bedanken voor uw geduld en voor de samenwerking in de afgelopen periode. Wij zien ernaar uit u samen met de 2.200 Mogelijkmakers van Technische Unie een optimale klantervaring te bieden, vanuit een moderne organisatie, met maximale kennis en flexibiliteit. 

Meer informatie

Heeft u vragen of opmerkingen over dit bericht? Neem dan contact op met uw vaste contactpersoon of verkoopkantoor van Technische Unie.