Als u uw bestelling wilt retourneren, kunt u contact opnemen met de customer service van uw verkoopkantoor. Zij regelen het verder met u.

Na goedkeuring van uw retour, kunt u uw geld op uw rekening verwachten.

Retouraanvragen proberen wij zo snel mogelijk af te handelen. Mocht het langer duren dan u verwacht, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Als u een product wil ruilen, kunt u deze retourneren door contact op te nemen met uw verkoopkantoor. U kunt dan het door u gewenste product aanschaffen via de webshop of het verkoopkantoor.

In de menubalk onder het kopje Orders en vervolgens Retour Emballage.

Neem contact op met de hoofdgebruiker van onze website binnen uw bedrijf. Hij of zij kan de autorisatie voor u regelen. Mocht u zelf de hoofdgebruiker zijn, neem dan contact op met uw verkoopkantoor.

U kunt bij uw aanvraag een 2e contactpersoon opgeven (CC e-mail), bijvoorbeeld iemand op de bouwplaats. Deze contactpersoon ontvangt ook een e-mailbevestiging van uw aanvraag.

Na het invullen van alle benodigde velden, klikt u op Verstuur aanvraag. Wij versturen een bevestiging van uw aanvraag naar uw e-mail account.

Met een invulformulier kunt u een aanvraag indienen voor het laten ophalen van uw emballage. Het gaat hier bijvoorbeeld om haspels, groene bakken, pallets en pallet opzetranden. U kunt hier ook zelf iets invullen. Dit formulier is niet bedoeld voor het retourneren van bijvoorbeeld installatiemateriaal dat u bij Technische Unie gekocht heeft. Voor deze retouren kunt u telefonisch contact opnemen met uw verkoopkantoor.