GROHE viert 50 jaar in Nederland – met oog voor duurzaamheid en een feestelijke actie

Door Grohe
1 september 2025
Grohe

GROHE is al 50 jaar actief in Nederland. Sinds 1975 heeft het merk zich ontwikkeld tot een vaste waarde in badkamers en keukens, met een sterke focus op kwaliteit, technologie, design én duurzaamheid. Die mijlpaal vieren we samen – onder andere met een feestelijke winactie: het Rad van Fortuin.

Duurzaamheid zit in ons DNA

GROHE combineert comfort met bewust water- en energiegebruik. Enkele voorbeelden van onze duurzame technologieën:

  • EcoJoy: tot 50% minder waterverbruik onder andere te vinden op de Tempesta handdouches
  • SilkMove ES: standaard koud water in de middenstand van de hendel zoals op de Eurosmart Wastafelkraan
  • EcoButton: bewust omgaan met temperatuur en verbruik op bijvoorbeeld de GROHTHERM 1000 thermostaten

Met deze innovaties besparen gebruikers op hun water- en energierekening én dragen ze bij aan een duurzamere toekomst.

Draai & win bij het Rad van Fortuin

En wie jarig is, trakteert! Als je in september of oktober een Grohe product koopt, kan je aan het Rad van Fortuin draaien en kans maken op een van de 5000 prijzen! Hierbij kan je denken aan toffe Grohe Professional kleding, VIP tickets voor de VSK beurs, cadeaubonnen en meer mooie prijzen!

Meedoen is makkelijk:

  • Koop een GROHE product in de actiemaanden
  • Registreer je aankoop op 50jaar.pro.grohe.nl
  • Draai aan het rad – en win direct!

Mis het niet – vier het jubileum mee en maak kans op fantastische prijzen

Grohe 50 Jaar actie

Ontdek Grohe

meer over...