Gebruikersbeheer en Autorisaties

Gebruikersbeheer en Autorisaties

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het instellen van gebruikers en configureren van autorizaties.

Veelgestelde vragen

 

1. Kan ik gebruikers toevoegen aan mijn account? 
In je profiel kan je via “Gebruikersbeheer” een nieuwe gebruiker toevoegen als je zelf voldoende gebruikersrechten hebt. Wanneer de gebruiker is aangemaakt, kan je de juiste rechten toekennen. 

2. Kan ik de rechten van andere gebruikers wijzigen? 
Als je een beheerder bent, heb je toestemming om de rechten van andere gebruikers op hetzelfde account te beheren. Dat doe je door naar de pagina “Gebruikersoverzicht” te gaan in “Account”. Ga dan naar het gebruikersprofiel dat je wilt veranderen en wijzig de rechten. 

3. Hoe kan ik van klantaccount veranderen? 
Als je meerdere accounts hebt, kan je gemakkelijk veranderen van het ene account naar het andere, mits je bent ingelogd met dezelfde identificatie-informatie. Ga daarvoor naar je account en klik op de dubbele pijl die naast je bedrijfsnaam en klantennummer staat. Daar heb je de optie om een ander account te selecteren. 

4. Kan ik een ander afleveradressen in mijn adressenboek toevoegen? 
Je kan een afleveradres toevoegen aan het adressenboek. TBD

5.