Bestellen

Bestellen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling. Heb je vragen over het bestellen van speciaal bestelde producten? De antwoorden vind je hier.

Veelgestelde vragen

1. Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis terugvinden?

Je kan je bestelgeschiedenis terugvinden onder je account, bij “Bestellingen”. Daar vind je een overzicht van al je bestellingen, ongeacht of je ze hebt besteld op het oude of het nieuwe platform, offline of bij je vertegenwoordiger. 

2. Kan ik aanvullende notities toevoegen aan mijn bestelling? 

Ja, je kan referenties (bv. PO-nummer) of notities voor de chauffeur toevoegen op de verificatiepagina in de winkelwagen. Voordat je, je bestelling bevestigt, kan je verschillende opties kiezen. 

Je kan de naam van de winkelwagen aanpassen in je winkelwagen met de knop “bewerk/verwijder” en vervolgens “naam wijzigen”. 

3. Hoe kan ik het leveringsadres wijzigen? 

Selecteer “Bezorging” in jouw winkelwagen. Daar kan je het adresboek openen en een ander adres selecteren voor de levering. 

4. Kan ik een ander adres toevoegen voor de levering van mijn huidige bestelling? 

Dat kan. Zodra je de bezorgmethode selecteert in jouw winkelwagen, heb je de mogelijkheid om het adres te wijzigen voor de levering. Je kan een eenmalig adres creëren of een adres selecteren dat al in jouw adresboek bestaat. 

5. Kan ik het afhaalpunt van mijn bestelling veranderen? 

Je kunt per gevulde winkelwagen een andere afhaalvestiging selecteren. De momenteel gekozen vestiging vind je rechts van de zoekbalk bovenaan de pagina. Klik op de naam van de vestiging om een andere locatie te kiezen. De getoonde voorraad wordt automatisch aangepast aan de geselecteerde vestiging.  

Let op: wanneer je een nieuw vestiging kiest, kan het zijn dat niet alle geselecteerde producten in voorraad zijn. Je kan dat eenvoudig controleren in je winkelwagen.   

6. Kan ik voor ik mijn bestelling afrond details bekijken omtrent prijs, promotie en/of beschikbaarheid? 

Ja, alle gegevens rond prijzen, promoties en voorraad zijn beschikbaar voor je de bestelling afrondt en vind je terug in je winkelwagen. 

 

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?

Neem dan contact op met het verkoopkantoor.