ONLINE ADVERTISING

Voordat een klant tot een aankoop overgaat, doorloopt hij online verschillende fases. Bij elke fase van deze klantreis zetten we andere middelen in om de klant te bereiken. Een online campagne is een maatwerktraject. Aan de hand van uw doel en de te bereiken doelgroep adviseren we u over de in te zetten kanalen verspreid over SEA, Display Marketing, social media of iets anders.

We werken hiervoor met 3 adviespakketten: Zilver, Goud en Platina. Deze pakketten zijn gericht op conversie of bewustwording. 

Tijdens de campagne volgen we de resultaten en sturen we zo nodig bij. Is de campagne afgelopen, dan analyseren we de resultaten om vast te stellen of de doelstellingen zijn bereikt.

 

Doelstelling

Goud:
Één social media advertentie + één display advertentie + één landingspagina met max. zes producten + één link op assortimentpagina

Platina:
Één social media advertentie + één display advertentie + + één landingspagina met max. zes producten + één link op assortimentpagina

Zilver:
Één SEA advertentie + één landingspagina met max. zes producten

Goud:
Twee SEA advertenties + twee landingspagina’s met max zes producten + één link op assortimentspagina naar één landingspagina

Platina:
Drie SEA advertenties  + drie landingspagina’s met max. zes producten + één + één link op assortimentspagina naar één landingspagina + één social media advertentie naar één landingspagina

 

 

Kenmerken

Doelgroep:       Alle bezoekers van de                                servicecentra, de lokale                                installateur in het bijzonder 
Doelstelling:     Awareness en Conversie
Bereik:                15.000 bezoekers per maand    
Frequentie:       Doorlopend

Mogelijkheden:     Plaatsen van                                     productinnovaties of                                     specificaties in beeld of video

Aanleverspecificaties

Een landingspagina gericht op verkoop met korte teksten en ingangen naar producten. 

Boodschap: max. 300 karakters, 6x artikelnaam en TU artikelnummer

Of een landingspagina gericht op bewustwording waarbij langere teksten geschikt zijn evenals aanvullende afbeeldingen en een video. Knoppen en tekstlinks naar producten indien mogelijk. 

Boodschap: max. 300 woorden, 6x artikelnaam en TU artikelnummer

Voor elke landingspagina moet er een headerbeeld aangeleverd worden. Dit beeld komt  bovenaan de pagina te staan. Graag zo groot mogelijk. Liggend beeld heeft sterk de voorkeur. Rustig beeld, geen tekst en geen logo’s in het beeld. 

Bij het Platina pakket moet er een beeld aangeleverd worden voor de Social Media advertentie. 
Graag meerdere afbeeldingen indien mogelijk en zo groot mogelijk. Beelden met gelijke hoogte en breedte hebben de voorkeur. Geen tekst en geen logo’s in het beeld. 

Beelden kunnen per e-mail aangeleverd worden bij uw contactpersoon.