NARROWCASTING

Wilt u uw producten en diensten op een opvallende manier in onze servicecentra onder de aandacht brengen? Dan kiest u voor narrowcasting. In al onze servicecentra staan strategisch geplaatste grote beeldschermen waarop u nieuwe producten, toepassingen of specificaties kunt promoten.

U bereikt uw doelgroep op de plek waar zij hun aankopen doen; in het servicecentrum. Uw klanten kunnen dus meteen tot aanschaf overgaan. Wilt u de attentiewaarde nog verder vergroten, plaats dan een geluidloze video.

 

Kenmerken

Doelgroep:       Alle bezoekers van de                                servicecentra, de lokale                                installateur in het bijzonder 
Doelstelling:     Awareness en Conversie
Bereik:                15.000 bezoekers per maand    
Frequentie:       Doorlopend

Mogelijkheden:     Plaatsen van                                     productinnovaties of                                     specificaties in beeld of video

Aanleverinstructies

Lever 1 sheet met de volgende specificaties:
-    Tekst met beeld: max. 3 belangrijke kenmerken van het product
-    Logo: Plaats uw logo rechtsboven in de hoek
-    Beeldmateriaal heeft een verhouding 16:9 en is geschikt vanaf 72 dpi
-    Beeldformaat is 1366x768 pixels (groter mag)
-    De onderste 45 horizontale pixels vrijlaten: deze zijn niet zichtbaar i.v.m. een nieuwsbalk

Aanleveren kan uitsluitend via uw contactpersoon bij afdeling Inkoop.

-    Complete en duidelijke boodschap van maximaal 40 seconden
-    Zonder geluid (eventueel wel met ondertiteling)
-    Meest gangbare bestanden voor bewegend beeld zijn toegestaan
-    Maximale grootte van 350MB
-    Video aanleveren in MP4-, WMV-, AVI-, MOV-formaat. Geen MPEG1 of MPEG2
-    Formaat van het bewegend beeldmateriaal is minimaal 720p (1280x720 px)
-    Ideaal is 1080p (1920x1080 px)
-    Onderste 45 horizontale pixels zijn niet zichtbaar ivm de nieuwsbalk

Aanleveren kan uitsluitend via uw contactpersoon bij afdeling Inkoop.