SANITAIR ID

SanitairID is een magazine waarmee we showroomhouders, interieurarchitecten, stylisten en installateurs willen inspireren op het gebied van sanitair. In het magazine, dat twee keer per jaar uitkomt, besteden we aandacht aan technische innovaties, noviteiten en sanitairnieuws in de breedste zin van het woord.

We bieden u de mogelijkheid om in SanitairID te adverteren door middel van een advertorial die aansluit bij de thema’s van het blad. Daarnaast verschijnt SanitairID online als interactieve PDF en wordt het magazine aangevuld met een conversiegerichte online campagne, waarbij verschillende kanalen van Technische Unie worden benut.

Voor een optimaal bereik raden wij u aan te kiezen voor het SanitairID Print + Online of omnichannel pakket, waarbij de advertentie, het productnieuws en de mailing elkaar bijvoorbeeld perfect aanvullen

 

Kenmerken

Doelgroep:      Showroomhouders,                                                       interieurarchitecten, stylisten                             en installateurs
Doelstelling:   Awareness / Conversie
Oplage:            10.000 stuks
E-mail               Circa 20.000 e-mailadressen
Frequentie:     2x per jaar, incl. e-mailing

Mogelijkheden:     Advertorial (1/1 en 2/1) of
                                    e-mailing gekoppeld                                     aan een productnieuws-
                                    bericht.

Advertorials: redactionele informatie die in de lay-out van het magazine wordt gemaakt

Aanleverspecificaties advertorials

Als vectorbestand (.ai of .eps)

- 200 tot 400 woorden. Voor een advertorial van 2 pagina’s geldt een dubbele hoeveelheid.
- Aansluitend op 1 van de volgende thema’s voor 2022:
    1.    Smart
    2.    Trends en innovaties
    3.    Duurzaam & Circulariteit
    4.    Showroomhouder aan het woord
    5.    De Mogelijkmakers | Project uitgelicht
- Aangeleverd in een Word-bestand
- Contactgegevens voor inhoudelijke vragen. Onze tekstschrijver zal de tekst voor u
   herschrijven en met u delen ter controle.

- 3 tot 6 foto's. Voor een advertorial van 2 pagina's geldt een dubbele hoeveelheid foto's.
- Productfoto's + een toegepast product (sfeerbeeld)
- Resolutie:  300dpi. (minimaal 3508 x 2480 px)
- Bestandsformaat: .tiff of .jpg
- Opgeslagen onder een titel die het onze vormgevers duidelijk maakt welk beeld bij welke tekst hoort.