CAMPAGNES TECHNISCHE UNIE

Campagnes TU

Binnen Technische Unie staan een aantal thema’s centraal, zoals Smart Building en Duurzaamheid en Slim werken. Er is een campagneplanning met een thema uitgewerkt per periode. Dit biedt voor u mogelijkheden om samen met ons de markt op te gaan.

De behoeften van klanten verschillen. Daarmee verschilt ook de invulling van de thema’s per segment en welke middelen we hiervoor inzetten. Wilt u inhaken op onze thema’s? Vraag uw contactpersoon naar een laatste update van de planning en de mogelijkheden.

 

Lokale installateurs - thema campagnes

Het segment lokale installateurs telt ongeveer 22.000 klanten. Binnen dit segment onderscheiden we twee klanttypen: de zelfstandige installateur en de zelfstandige klusser, onderverdeeld in E- en W-installateurs en Generalisten. 

Wij bieden u de mogelijkheid om deel te nemen aan campagnes die wij speciaal aan deze klantgroepen richten.

Lees meer

 

Loki

Industrie - thema campagnes

Het segment industrie telt ongeveer 10.000 klanten. Binnen dit segment onderscheiden we vier klanttypen: machinebouw/OEM, eindgebruikers/MRO paneelbouw en industriële installateurs. 

Wij bieden u de mogelijkheid om deel te nemen aan campagnes die wij speciaal aan deze klantgroepen richten.

Lees meer

 

industrie

Duurzaam ondernemen - thema campagnes

We verstaan onder duurzaam ondernemen aan de ene kant bijdragen aan de klimaattransitie met producten die daarbij ondersteunen als warmtepompen, laad- en zonnesystemen. Maar we kijken ook naar toekomstige kansen zoals de drinkwatervoorziening en waterbesparende systemen. 

Lees meer

 

TU Roadtrip - Sanitair en Verwarming & Klimaat

Door middel van de omnichannel TU Roadtrip campagne informeren we de klant over de belangrijkste trends, innovaties en noviteiten op het gebied van Sanitair en Verwarming & Klimaat.

Lees meer