LOKALE INSTALLATEURS - THEMA CAMPAGNES

Werkbus campagne

Het segment lokale installateurs telt ongeveer 22.000 klanten. Binnen dit segment onderscheiden we twee klanttypen: de zelfstandige installateur en de zelfstandige klusser, onderverdeeld in E- en W-installateurs en Generalisten. 

Wij bieden u de mogelijkheid om deel te nemen aan campagnes die wij speciaal aan deze klantgroepen richten.
 

Kenmerken

  • Actiematige en/of bewustwordingscampagnes vanuit Technische Unie i.s.m. meerdere leveranciers
  • De themacampagnes kunnen ingaan op actualiteiten (bv energiestransitie of stijgende energiekosten), de installateur zelf (de werkbus) of spelen in op een seizoen (bv het cadeauseizoen)
  • Per thema worden passende mediapakketten ontwikkeld waarop kan worden ingetekend
  • Bewustwordingscampagnes worden met name online ingezet, actiematige (conversie) campagnes worden omnichannel ingezet
  • 2 maanden voor de start van de campagne worden briefingsdocumenten, templates en/of aanleverbestanden verstuurd aan de betrokkenen